niedziela, 1 września 2013

Wywiad z nowymi gwiazdami Violetty..

Mam dla was wywiad przeprowadzony między redaktorami z kotek.pl a gwiazdami drugiego sezonu Violetta, który możemy oglądać na Disney Channel. Odpowiedzi udzielali im: 
Carla Pandolfi grająca Esmeraldę, Diego Dominguez w roli Diego, Valentina Frione - Jackie, Valeria Baroni jako Lara i Xabiani Ponce de León grający Marco. 

Gdzie jeździliście na wakacje z rodzicami, gdy byliście jeszcze dziećmi? 
Carla Pandolfi: Ja jeździłam w góry Córdoba w Argentynie. Te góry są przepiękne, jest tam czyste powietrze, czysta woda... 
Diego Dominguez: My jeździliśmy na północ Hiszpanii, ale ostatnio zmieniliśmy kierunek na jej południową część. 
Valentina Frione: Disney World. 
Valeria Baroni: Brazylia. 
Xabiani Ponce de León: Kilka razy byłem w Disneylandzie. Często jeździliśmy też do Cabo San Lucas w Meksyku. 

Wolicie góry czy morze? 
Diego: Morze. 
Valentina: Morze. 
Valeria: Morze. 
Xabiani: Morze. 
Carla: A ja góry. 

Lato czy zimę? 
Carla: Lato. 
Diego: Lato. 
Valentina: Lato. 
Valeria: Zimę. 
Xabiani: Zimę. 


Walizkę czy plecak? 
Carla: Małą walizkę i zawsze mały plecak. 
Diego: Walizkę. 
Valentina: Walizkę. 
Valeria: Walizkę. 
Xabiani: Plecak. 


Hotel czy namiot? 
Carla: Obojętnie. 
Diego: Namiot. 
Valentina: Hotel. 
Valeria: Hotel. 
Xabiani: Hotel. 

Wolicie jechać na wakacje z kimś czy podróżować samemu? 
Carla: Zawsze lepiej jechać z kimś. 
Diego: Czasem wolę sam, ale częściej z grupą przyjaciół. 
Valentina: Lubię podróżować z przyjaciółmi i rodziną. 
Valeria: Zawsze jestem z przyjaciółmi. 
Xabiani: Jestem towarzyski, dlatego wolę podróżować z przyjaciółmi albo rodziną, chociaż czasem lubię pojechać gdzieś sam. 

Czy jest coś, co zawsze zabieracie w podróż? 
Carla: Zawsze zabieram muzykę i grę. 
Diego: Perfumy. 
Valentina: Poczucie humoru! 
Valeria: Myślę, że ważne jest, żeby zawsze dobrze wyglądać, dlatego nigdzie nie ruszam się bez makijażu. 
Xabiani: Nie mogę żyć bez aparatu. 


Planujecie wakacje z wyprzedzeniem czy liczy się spontan? 
Carla: Planuję to, co jest niezbędne, a reszta to improwizacja. To bardzo ekscytujące! 
Diego: Czasem planuję, ale ogólnie wolę być spontaniczny. 
Valentina: I tak, i tak. 
Valeria: Uwielbiam planować. 
Xabiani: I to, i to. 

Kiedy podróżujecie to: zwiedzacie jak najwięcej miejsc czy po prostu się relaksujecie? 
Carla: Lubię najpierw pozwiedzać i wybrać jedno miejsce, w którym odpocznę i zrelaksuję się. 
Diego: Zawsze chcę poznać nowe miejsca. 
Valentina: Jestem spontaniczna? to zależy od tego, jak czuję się w danym momencie. 
Valeria: I to, i to. 
Xabiani: Zazwyczaj staram się poznać nowe miejsca. 

Ciężko jest wrócić do rzeczywistości po wakacjach? 
Carla: Tylko przez pierwszych kilka dni. 
Diego: No, trochę ciężko. 
Valentina: Lubię to, co robię, więc nie jest trudno. 
Valeria: Zdecydowanie jest to trudne, ale wracając mam więcej energii. 

Wasza najlepsza wycieczka w życiu? 
Carla: W Barcelonie było niesamowicie! 
Diego: Gdy pojechałem do Andaluzji na cały tydzień. 
Valentina: Nie umiem wybrać jednej, każde wakacje są magiczne. 
Valeria: The Disney Park w Orlando z rodziną. 
Xabiani: Dla mnie najlepszą wycieczką była podróż do Brazylii. 

Jakie miasto lubicie najbardziej i dlaczego? 
Carla: Lubię każde, a szczególnie Barcelonę i Florencję - zakochałam się w tych miastach. Mogłabym tam zamieszkać. Uwielbiam tamtejszą architekturę i sztukę. 
Diego: Barcelonę za architekturę. 
Valentina: Rio de Janeiro w Brazylii. Są tam przepiękne plaże, wspaniałe miasto i czuć bardzo pozytywną energię. 
Valeria: Nowy Jork, bo ma wszystko i nigdy nie śpi. 

Gdzie chcielibyście jeszcze pojechać? 
Carla: Wszędzie! 
Diego: Dookoła świata! 
Valentina: W tak wiele miejsc, ile tylko zdołam. 
Valeria: Chciałabym zwiedzić Europę. 
Xabiani: A ja chciałbym odwiedzić Wielką Brytanię. 

Opiszcie swoje idealne wakacje. 
Carla: Moje idealne wakacje to połączenie odpoczynku z aktywnością, którą bardzo lubię. 
Diego: To zależy od miejsca, ale zawsze z przyjaciółmi. 
Valentina: Wakacje z przyjaciółmi i świetną zabawą. 
Xabiani: Czas tylko dla mnie na pustej plaży. 
Valeria: Wciąż na nie czekam. 


Gwiazdy polecają na wakacje... Co zobaczyć w Argentynie, Hiszpanii i Meksyku? 
Carla: W Argentynie koniecznie musisz iść w góry Córdoba i wejść na Cerro Uritorco. 
Valentina: Ja w Argentynie polecam dodatkowo - Bariloche, Cariló i San Martín de los Andes. 
Valeria: Dodam, że w Argentynie jest niesamowite miejsce zwane - The Iguazu Falls. 
Diego: Jeśli pojedziesz do Hiszpanii, koniecznie zajrzyj do Andalusii, Zaragozy i Barcelony. 
Xabiani: Zdecydowanie Meksyk - Playa del Carmen, Cabo San Lucas. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz