niedziela, 1 września 2013

opowiadanie o violetcie..

Violetta
Muszę zadzwonić do Leona i powiedzieć mu, że to jego wybrałam.
-Halo Leon!?
-Tak i co Viola wybrałaś pomiędzy mną a Thomasem?
-Tak wybrałam Ciebie!
-To fajnie, musimy się spotkać może dzisiaj o 16 w Resto ? -powiedział Leon, wyczułam w jego głosie radość a także troskliwość
Niestety do 16 jeszcze długo, najpierw muszę iść na zajęcia do Studia.
-Violetta ja czekam przed domem na Ciebie, tylko się pospiesz bo się obie spóźnimy !
-Dobrze Angie już idę !
Idąc do Studia z Angie w ogóle się do mnie nie odzywała nie to co zawsze wypytywała i w ogóle. Z resztą od czasu gdy rozmawiała z tatą jest jakaś przygaszona. Ciekawe co między nimi się wydarzyło.
Studio 21
-Francesca zauważyłaś, że Thomas chodzi jakiś dziwny ?
-Dzisiaj ponoć Violetta podjęła wybór i wybrała Leona, z resztą oni tak do siebie pasują!
-No może i racja , dobra Fran my tu gadamy a za chwile rozpoczną się zajęcia z Gregorio a trzeba się jeszcze przebrać !
Pablo
-Angie co chodzisz taka przygaszona nic się nie odzywasz do mnie ponoć nawet do Violi, sama mi to powiedziała. To nie podobne do Ciebie ani trochę !
-Przyjacielu, bo German mi wyznał, że coś do mnie czuje ...  !
-Wiedziałem że to się tak skończy ! -od początku gdy zaczęła tam pracować wiedziałem że to się tak skończy tych dwoje spędzało ze sobą każdą chwilę!
-Tak jak zawsze wszystko wiesz , dajcie mi wszyscy święty spokój !
Chyba coś między nimi jest ! Jestem wkurzony mogłem jej wcześniej powiedzieć, że coś do niej czuje... a teraz teraz już za późno. 
Maxi
Muszę wreszcie wziąć się na odwagę i powiedzieć prawdę Fran, że jestem w niej zakochany , ale boje się, że ona do mnie nic nie czuje ... Może napiszę do niej list.

Droga Francesco!

Postanowiłem napisać do Ciebie list, choć nie jest to dla mnie łatwe...
Jak rozmawiam z tobą to, waham się bardzo czy powiedzieć ci co do Ciebie czuje. Zastanawiam się skąd się to bierze, czy z mojej nieśmiałości, czy z tchórzostwa.
Kochający cię Maxi

16.00
Leon
Gdy wybiła 16 Violetta weszła do Resto, miała założoną na sobie piękną zwiewną lekko różową suknię. Poczułem się w tedy jakby .. w Resto nie było więcej osób tylko ja i Viola, skoczyła mi w ramiona a ja ją pocałowałem w jej delikatne, różowe usta. Nie zauważyłem a już była 18 szliśmy z Violettą w stronę jej domu trzymając się za ręce. Gdy weszliśmy przed drzwiami jej domu stał jej tata wyglądał na bardzo zdenerwowanego, gdy podeszliśmy bliżej troszkę nakrzyczał na Viole.
-Przepraszam młoda panno czy nie zapomniałaś się jest już po 18 , ja tu się martwię , dzwonię do Cibie a ty nie odbierasz!
W tej samej chwili zauważyłem Angie. Violetta wspominała mi, że Angie pracuje też u niej w domu jako jej guwernantka.
Angie
Chciałam już powiedzieć Germanowi co do niego czuje. Byłam w kuchni z Olgą pomagałam jej z nakryciem stołu, aż nagle usłyszałam jak German krzyczy na Viole. Więc jak to ja poszłam zobaczyć czemu się kłócą i oczywiście weszłam im w rozmowę i nagle zastała cisza, German spojrzał mi w oczy, ja jemu i się pocałowaliśmy. A co najważniejsze na oczach Violi i Leona. Troszkę się zawstydziliśmy. Ja trochę bardziej gdyż on w końcu był mężem mojej zmarłej siostry Maryji , on o tym wiedział oczywiście,bo zanim pojechali na wakacje do Madrytu powiedziałam mu, byłam prze szczęśliwa i czułam, że mogę zrobić wszystko.
Adminka Angie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz