czwartek, 15 sierpnia 2013

TEKST VOY POR TI

Przez chwilę wydaje się niewidoczny 
I tylko ja rozumiem,to co zrobiłaś
Przyjrzyj się, powiedz kto jest lepszy 

Blisko od Ciebie, nieodparty 
działanie, mało wiarygodne 
Przyjrzyj się, powiedz kto jest lepszy 

Porozmawiajmy teraz 
Ja cię widzę ale ty nie 
W tej historii wszystko jest przeciwnie 
Nie obchodzi mnie to tym razem 
Idę po ciebie, Idę 
Porozmawiajmy raz 
Zawsze blisko ciebie będę 
Chociaż mnie nie widzisz , spójrz na mnie 
Nie obchodzi mnie to tym razem 
Idę po ciebie 
Idę po ciebie 
Idę po ciebie 
Idę po ciebie 

Wiem, że są momenty, 
które wydają się możliwe 
Jedno spojrzenie, gest nieodparty 
Spójrz na mnie, powiedz mi, kto jest najlepszy 

Nie zdajesz sobie sprawy, 
nie jesteśmy zgodni 
zdejmij bandaż, 
który oczy ci przysłania 
Spójrz na mnie, powiedz mi, kto jest najlepszy 


Porozmawiajmy raz 
Widzę cię ale ty nie widzisz 
W tej historii wszystko jest przeciwnie 
nieważne tym razem 
Idę po ciebie, Idę 
Porozmawiamy raz 
Zawsze blisko ciebie będę 
mimo że nie widzisz mnie, spójrz na mnie 
nieważne tym razem 
Idę po ciebie 
Idę po ciebie 
Idę po ciebie 
Idę po ciebie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz